rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 380   |   Dodanych dzisiaj: 1 418

NOWOŚĆ - 2 pokoje + GARAŻ + KLIMA - ...

NOWOŚĆ - 2 pokoje + GARAŻ + KLIMA - ...
Wynajem bez prowizji NOWE, NIGDY NIE ZAMIESZKAŁE! LUKSUSOWE mieszkanie o powierzchni 51 m2 składające się z salonu z jadalnią i aneksem kuchennym, sypialni, łazienki, przedpokoju ...

Sprzedam DOM. Działk ...

CENA:
679000


Zobacz

Wola Zgłobieńska, pł ...

CENA:
425000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 554 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię elektromechanika z doświadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności. Telefon 661284405

Dodane : 2025-05-15 08:32 + czytaj więcej

Biuro rachunkowe Prestige Office zatrudni Asystentkę / Asystenta ds. księgowych ze znajomością programu Optima. Praca w centrum Rzeszowa na pełen etat na umowę o pracę. Do głównych zadań należy wprowadzanie faktur, pomoc i wsparcie księgowej w zakresie obsługi spółek i JDG. Szukamy osób z potencjałem chcących rozwijać się w kierunku samodzielnej pracy jako księgowa / księgowy. Szczegóły pod numerem telefonu: 508-039-133

Dodane : 2025-05-15 08:41 + czytaj więcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę księgową (pełna księgowość) naszych klientów, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy, dbając jednocześnie o jakość i profesjonalną obsługę klienta. Oczekiwania: • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, • aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych, • praktyczna znajomości ustawy o rachunkowości, • biegła znajomości pakietu MS-Office, • znajomość programu Comarch ERP Optima, • umiejętność pracy zespołowej, komunikatywności, samodzielności, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat, • wynagrodzenie od 6 000 zł do 8 000 brutto (w zależności od doświadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZFŚS) • podwyżki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w dużym profesjonalnym zespole, • wdrożenie i wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcę, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacją miejską w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarz

Dodane : 2025-05-15 08:41 + czytaj więcej

Firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz imporcie sprzętu sportowego poszukuje informatyka administratora sklepu internetowego. www.ss24.pl, www.waterrower-polska.pl, www.sonifit.pl Wymagania: - praktyczna wiedza w zakresie zarządzania sklepem internetowym, - znajomość PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS, - doświadczenie przy pracy z plikami XML, - znajomość systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególności EXCEL / Calc), - nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień, - znajomość wybranego programu graficznego do obróbki zdjęć i tworzenia grafik reklamowych, - dobra organizacja czasu pracy własnej i członków zespołu, - język angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi. Zakres obowiązków: - weryfikowanie poprawności danych z plików produktowych, - integrowanie ofert sklepowych, - wstępna analiza błędów, - wsparcie techniczne, - praca nad usprawnieniem procesów integracji, - obsługa sklepu internetowego, - praca z dużymi bazami danych oraz ich aktualizacja, - komunikacja z firmami zagranicznymi, - tłumaczenie instrukcji technicznych, - tworzenie stron internetowych, - wprowadzanie nowych marek na rynek polski. Mile widziane: - znajomość sklepu SKY-SHOP, - znajomość LARAVEL + VUE lub innego frameworka, - umiejętności techniczne umożliwiające pomoc przy serwisie sprzętu sportowego, - znajomość SUBIEKT GT oraz SFERA.

Dodane : 2025-05-15 09:03 + czytaj więcej

Zatrudnię pomocnika przy montażu okien praca stała więcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : 2025-05-15 10:16 + czytaj więcej

Zatrudnię montażystów stolarki okiennej praca stała więcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : 2025-05-15 10:16 + czytaj więcej

Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi oraz chętnie zdobywasz nowe kompetencje, Jeżeli masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, Jeżeli szukasz dodatkowego zajęcia z elastycznym grafikiem i atrakcyjnym wynagrodzeniem, ...to mamy dla Ciebie idealną ofertę. Oferujemy: - Pracę dodatkową - już 30 minut do 1 godziny dziennie wystarczy, aby osiągnąć wysokie wynagrodzenie - Atrakcyjny system wynagrodzeń - Elastyczny czas pracy - możliwość pracy w godzinach popołudniowych - Pracę w 100% zdalną Zakres obowiązków: - Telefoniczny kontakt z klientami - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Prowadzenie podstawowej dokumentacji rozmów Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (warunek konieczny) - Dobra dykcja i przyjazny ton głosu - Profesjonalizm i zaangażowanie Jeżeli chcesz w prosty sposób zwiększyć swoje dochody i pracować w elastycznych godzinach, dołącz do naszego zespołu. Aplikuj już dziś!

Dodane : 2025-05-15 10:29 + czytaj więcej

Szukasz pracy pełnej wyzwań i satysfakcji? Dołącz do zespołu on House! Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem nieruchomości, które łączy doświadczenie i nowoczesne, nowatorskie podejście do pośrednictwa. Naszą misją jest wspieranie klientów na każdym etapie transakcji, budowanie trwałych relacji oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. Dlaczego warto pracować z nami? - Możesz liczyć na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i możliwości. - Pracujesz na zasadzie współpracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pełną niezależność. - Wspieramy Twój rozwój dzięki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzędziom. - Masz możliwość osiągania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiają kilkanaście tysięcy zł miesięcznie i więcej! - Pracujesz w zespole z partnerską atmosferą, w której zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu. Jakie będą Twoje zadania? Prezentacje nieruchomości klientom oraz kompleksowa obsługa transakcji. Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełnią oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pełnych energii i zaangażowania, które chcą się rozwijać w branży nieruchomości. Przedsiębiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadających wysoką kulturę osobistą i umiejętność nawiązywania relacji. Z doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta - będzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracę w elastycznych godzinach oraz działanie na własnej działalności gosp

Dodane : 2025-05-15 10:30 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse i rozpocznij swoją przygodę w świecie nieruchomości! Szukasz możliwości, by rozwinąć skrzydła i zdobyć doświadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansę na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspierającym środowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obsłudze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomości (opis, zdjęcia). Organizacja spotkań i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udział w działaniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, jeśli: Pasjonujesz się branżą nieruchomości. Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły. Lubisz kontakt z ludźmi i budowanie relacji. Znasz podstawy obsługi MS Office i CRM. Masz pozytywne podejście i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon). Przyjazną atmosferę i elastyczne godziny pracy. Jak aplikować? Wyślij CV i kilka słów o sobie na adres: [użyj formularza kontaktowego] W tytule wiadomości wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomości. Nie czekaj! Wejdź z nami na ścieżkę sukcesu w dynamicznej branży nieruchomości!

Dodane : 2025-05-15 10:30 + czytaj więcej

Poszukujemy kreatywnej osoby, która wesprze w codziennej pracy dział księgowości Twoje zadania: wprowadzanie danych do systemu księgowego Optima, księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy. Nasze oczekiwania: mile widziane doświadczenie w dziale księgowości podstawowa znajomość przepisów podatkowych, dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju w obszarze księgowości, znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), zaangażowanie i dokładność. Co oferujemy: stawkę godzinową od 30 pln brutto , przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości w firmie produkcyjnej, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:[użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie dofinansowań krajowych i europejskich dla naszych klientów. - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Monitorowanie nowych możliwości pozyskiwania środków. Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 500 zł netto + 500.00 zł premie od wyników. - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - Stałą pracę Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem w przygotowywaniu wniosków o dofinansowania lub w pracy administracyjnej. - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób nastawionych na rzetelną pracę Jak aplikować? Prześlij swoje CV i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Specjalista konserwacji podwozia Miejsce pracy: Boguchwała Firma: Restores sp. z o. o. - zakres świadczonych usług to konserwacje podwozia, oraz autodetailing samochodowy Opis stanowiska: Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - wykonywanie prac związanych z konserwacją i zabezpieczaniem podwozi samochodowych (w tym czyszczenie, przygotowanie powierzchni, aplikacja preparatów antykorozyjnych), - podstawowe prace mechaniczne w obrębie zawieszenia i elementów podwozia, - utrzymanie porządku w miejscu pracy, Wymagania: - kilku letnie doświadczenie - dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kategorii B. Mile widziane: - doświadczenie w auto detailingu (polerowanie lakieru, czyszczenie wnętrz, aplikacja powłok ochronnych), znajomość technik zabezpieczania lakieru i elementów nadwozia. Oferujemy: - stabilne warunki współpracy, - wynagrodzenie podstawowe z premią uzależnioną od wyników pracy, - forma zatrudnienia - umowa o pracę/zlecenie/b2b - godziny pracy: 08:00 - 16:00. Termin rozpoczęcia pracy: OD ZARAZ Aplikacja: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem platformy rzeszowiak.pl lub na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W CV prosimy o zawarcie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; teks

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę kat. B, bus plandeka przy przewozach międzynarodowych po krajach UE. Preferowany system pracy to 4/1. Dniówka 300 zł. Kontakt telefoniczny: 664001501

Dodane : 2025-05-15 11:26 + czytaj więcej

Detailer samochodowy - praca od zaraz Miejsce pracy: Boguchwała Restores sp. z o.o. Zakres obowiązków: - kompleksowe czyszczenie i pielęgnacja wnętrz oraz nadwozi samochodowych, - polerowanie lakieru, aplikacja wosków i powłok ochronnych, - dekontaminacja i zabezpieczanie różnych elementów auta, - dbałość o porządek na stanowisku pracy. Wymagania: - sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy, - prawo jazdy kat. B. Dodatkowym atutem będzie: - znajomość zagadnień związanych z podwoziem, zawieszeniem lub konserwacją antykorozyjną, lub chęć przyuczenia się w tym zakresie. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników, - umowa o pracę / zlecenie / B2B do ustalenia, - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, - zatrudnienie od zaraz. Szukamy osób z doświadczeniem jak i do przyuczenia! Aplikacja: CV prosimy przesyłać przez serwis rzeszowiak.pl lub na adres: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Dodane : 2025-05-15 12:01 + czytaj więcej

Strona 29 z 37
zamknij
Zamknij